Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~konradciok | użytkownik

imię i nazwiskoKonrad Ciok adresłódź zarejestrowany16.05.2003 @19:32:44 ostatnio na stronie16.11.2015 @14:32:45

fotografia ślubna: http://foto-slubne.info



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.konradciok.pl Gadu-Gadu8215268
digarty63 komentarze965 posty na forum106

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sovcia    17.04.2010 @21:44:13
genialne prace
~ElGato    15.04.2010 @19:39:03
sie polecam.
_______
Ch*j ze sztuką.
~multicaryca    15.04.2010 @19:14:54
świetne zdjęcia
~dylus    10.04.2010 @15:21:15
niezwykły postęp ;>
~Krzanoo    07.04.2010 @11:26:10
masa. ze najlepiej :>
~Gaugluming    04.04.2010 @20:47:10
www konradciok coml
literowka jakby co
_______
ze?t riddle
~profumo    02.04.2010 @00:40:46
a ty co marka II 5d kupiłeś?
~andyt58    23.02.2010 @00:50:40
...oczekuję sensownego i racjonalnego wyjaśnienia , na jakiej zasadzie funkcjonuje na portalu DIGART użytkownik ~studencik , swoisty CZŁOWIEK BEZ WŁAŚCIWOŚCI , nie posiadający imienia , nazwiska , adresu , nie publikujący żadnych prac , zajmujący się JEDYNIE umieszczaniem wulgarnych i oderwanych od rzeczywistości komentarzy oraz złośliwie zaniżanych ocen ? Uważam , że tolerowanie użytkowników tego pokroju, szkodzi wizerunkowi portalu DIGART, i należy niezwłocznie przywołać do porządku owego jegomościa . Z poważaniem
~ElGato    31.01.2010 @18:31:08
a odwrotnie?
_______
Ch*j ze sztuką.
+elKonrado    30.11.2009 @18:58:52
juz powinno byc ok
~mamidlo    29.11.2009 @16:23:58
~NevermindM    21.11.2009 @12:06:39
pozwoliłam sobie ; )
_______
dla Ciebie piszę miłość ja bez nazwiska zwierzę bezsenne
~gwiezdnykot    20.11.2009 @14:40:18
myślę ponadto, że byłaby z tego dobra książka
~olo91    15.11.2009 @20:10:37
jaki masz obiektyw?
~2marcus    14.11.2009 @19:53:28
świetne portrety.......pełen szacunek....pozdrawiam
~sophija    26.10.2009 @18:52:34
Tez tak uwazam bardzo lubie Paule bardzo..pozdrawiam Kasia
^foki333    23.09.2009 @14:09:27
teraz zauważyłem ze na DA nie ma zdjęć z tej sesji
^foki333    23.09.2009 @14:03:36
ale na innych z sesji chyba tak nie ma ...
^foki333    23.09.2009 @13:59:32
nie wiem ... może dlatego ze slajd był 11 lat po terminie
!agatazuzanna    03.09.2009 @10:36:51
o, dzięki wielkie ; )
szkoda, że do tego trzeba jeszcze być ładnym.
_______
l'était une p'tite poule brune qu'allait pondre dans la lune
^foki333    29.08.2009 @11:53:27
zobaczysz nie będzie łatwo
^foki333    28.08.2009 @15:35:02
Konrad, pokaż swoje z plenerów DA
~sshaman    25.08.2009 @18:25:55
no, ja tylko się głośno zastanawiałem.
tym bardziej - fajne.
~pyoter    24.08.2009 @12:41:52
imponjąca galeria
!twardowskimarcin    20.08.2009 @20:26:38
i wygląda git, czysto, fajne spojrzenie, jest dobrze
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 35 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt